13.01.2011, София. След като предложиха на клиентите си банкова гаранция, опция за обратно изкупуване и гарантирано финансиране, предприемачите от Флоримонт Пропъртийс от днес въвеждат още един иновативен метод при покупка на апартамент от тях. Практиката е нова за българкия пазар и се очаква да предизвика голям интерес предвид икономическата обстановка в страната.
Много от купувачите все още не могат да вземат решение за покупка на имот и причините за това се крият основно в несигурността в доходите и заетостта им. Потребителите са възпрепятствани и от затегнатото банково кредитиране и невъзможността да изтеглят заем. За да намалят финансовата тежест за клиентите си, инвеститорите от Флоримонт дават възможност за разсрочено плащане директно към тях, без оскъпяване и без първоначална вноска. По този начин се избягва обвързването на купувача с финансови институции, които допълнително го натоварват освен административно и с лихви.
Месечните вноски за имота ще се договарят по индивидуална схема, като размерът ще им започва от 600 евро. Компанията разполага с екип от експерти в областта на финансовите и кредитни консултации, които гарантират изключително гъвкави договорни условия с цел да бъдат максимално удобни за личните предпочитания на всеки купувач.
Флоримонт Младост разполага с 10 етажа с обща разгърната застроена площ от 25 000 кв.м. Първата секция е напълно завършена с акт 16, втората - с акт 15. Към момента във втората секция на сградата са останали свободни 46 апартамента, 9 магазина и 3 офис помещения.
Натрупаният опит в изграждането на недвижими имоти от всякакъв тип, както и притежанието на собствена строителна компания, са гаранция за качество при процеса на изграждане на един обект и последващото обслужване на клиента. Холдингова структура Флоримонт е на пазара за недвижими имоти от 2003 година, а инвестициите й на българския пазар надхвърлят 114 мил. евро. Компанията разполага с богато портфолио от имоти и застроената площ над 172 хил. кв.м. в цялата страна.
Холдингът продължава работата си по въвеждане на иновативни практики за задоволяване на нуждите и желанията на потребителите.